Jouw takenpakket omvat:
- klantenaanvragen beheren + aanspreekpunt zijn voor klanten
- offertes voorbereiden + opvolging hiervan
- orders beheren en leveringen voorbereiden en opvolgen, je houdt hierbij de planning in het oog.
Jouw profiel
Belangrijk:
- een hoger diploma
- aantal jaar ervaring
- stabiliteit
- punctueel zeer sterk
Talenkennis buiten het Nederlands is geen vereiste.
Als ook kan je fulltime werken.
Klanten: Groepen, grote ondernemingen
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
Klanten: Kleinhandelaars
De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Klanten: Overheden, administratie
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Klanten: Bedrijven
Aanbod
Je komt terecht in een warme KMO in regio Wielsbeke.
Loon is naargelang ervaring aangevuld met extralegale voordelen en 12 ADV dagen.
Collectief verlof: bouwverlof.
Interessse? Solliciteer gerust vrijblijvend. Voor meer informatie kan je altijd bij ons terecht op de 056 60 98 10 of via waregem.office@ago.jobs.
Hopelijk tot snel!
Solliciteren
AGO Jobs & HR
+32 56 60 98 10
waregem.office@ago.jobs